Dzień właściciela franczyzy AM360 wygląda prawdopodobnie tak samo, jak dzień każdego właściciela niezależnej agencji. Niektóre dni są skoncentrowane na spotkaniach, szkoleniach i obsadzie personelu, podczas gdy inne są przeznaczone na działania marketingowe, budowanie sprzedaży, realizacje projektów czy utrzymanie zaplecza.
Główna różnica między posiadaniem franczyzy a niezależnej marki polega na tym, że właściciele franczyzy AM360 nie muszą sami budować biznesu, korzystają już z gotowego modelu zarządzania, usprawnionych operacji i procesów. I jak w przypadku posiadania niezależnej marki, piękno własności franczyzy polega na tym, że franczyzobiorcy kontrolują swój własny dzień pracy, a nie pracują dla kogoś innego.
Dzień pracy franczyzobiorcy AM360 w dużej mierze zależy od konkretnych celów jej właściciela.
Na przykład, jeśli właściciel jednostki skupia się tylko na obsłudze kilku regionów, w których pozyskuje i obsługuje klientów, jego zaangażowanie czasu w proces projektowania będzie znacząco mniejszy niż w przypadku, gdy sam zajmuje się bezpośrednio wykonaniem usług.
Codzienne rutyny i dyscyplina
Elastyczność pracy z kalendarzem jest dużym atutem, jednak aby osiągać cele, należy przestrzegać dyscypliny rutyn, które obejmują:
- rutyny codzienne
- rutyny tygodniowe
- rutyny kwartalne
Dyscyplina codziennych rutyn, jest integralną częścią kultury organizacyjnej AM360.
W codziennej